Administrasjon og ledelse

Ønsker du å møte de spennende utfordringene bussbransjen står ovenfor, sammen med oss? Er du glad i mennesker og har ledererfaring – da håper vi du søker jobb i Unibuss.

Unibuss har nesten 2 000 medarbeidere. Da sier det seg selv at våre ledere spiller en viktig rolle i selskapets drift, enten det er som trafikkleder, leder med personalansvar for førere eller andre lederstillinger. Også de administrative stillingene innenfor planlegging, økonomi, HR og andre stabsområder er viktige støttefunksjoner.

Bussbransjen står ovenfor mange store endringer i tiden fremover, både som følge av at ny miljøteknologi gir nye spennende muligheter og endrer måtene vi jobber på; men også som følge av egen modernisering og omstilling.

Unibuss er derfor ofte på leting etter nye kolleger med ny kompetanse og erfaring som ønsker å jobbe administrativt og eller som leder.

IT-ferdigheter, gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig, og samarbeidsevner er alle viktige ferdigheter.

I Unibuss legger vi stor vekt på at våre ansatte er initiativrike, selvstendige og nøyaktige. Og en god økonomisk og forretningsmessig forståelse er ønskelig.

Er du vår nye kollega?

Unibuss tilbyr

  • En spennende rolle i et selskap i sterk utvikling
  • Utfordrende og varierende arbeidsoppgaver
  • Gode muligheter for videreutvikling og kompetanseheving
  • Konkurransedyktige lønns- og arbeidsvilkår
  • Et mangfoldig og inkluderende arbeidsmiljø
  • Flinke og hyggelige kolleger
  • Gruppeliv- og yrkesskadeforsikring
  • Rabatterte priser på kollektivtransport

Søknadsprosessen

  1. Du søker jobb hos oss elektronisk.
  2. Vi vurderer søknaden din.
  3. Du blir tilbudt jobb eller får avslag.
  4. Du starter på opplæring for nyansatte.

Velkommen til Unibuss!

OBS! Vi ta kun imot elektroniskes søknader gjennom vårt rekrutteringssystem. Søknader på e-post og papir vil ikke bli vurdert. Du søker elektronisk ved å klikke på en av våre ledige stillinger.